Fick lust att fixa en ny stil på bloggen,

men det blir inge bra....

Hej hej ! Sitter hos Cathrine och äter nudlar förtillfället ;P Fick lust att göra om min blogg lite granna men det blir aldrig så som ja vill, så nu ska ja be min kära "oupptagna" syster att hjälpa mig, vilket ja tror hon kommer göra(eller inte) =) Kan ju alltid hoppas! Vet inte om ja ska ha bloggen som den är just nu, men det vart bättre än den såg ut innan iaf :P

I sommar har man gjort mer än förväntat !
Första veckan direkt efter att man fick lov, så sov man till 4 elr nått,
Andra veckan så bestämde man sig för att gå upp senast 12 iaf ;P gick sisodår ;)
Sen så fick ja å Cathrine sommarjobb på Gestrike Kakel på faluvägen, Pappas firma =) Tjänade sammalagt under Juni/Juli ca 1250 kr var , å dem pengarna fick vi för att vi rensade ogräs, sen så gick vi med hundarna i 2 veckor, då fick vi 100 kr var ;P
Badat en massa, mer än förra året kan ja lova =) 
Åkte till åland på midsommar afton, både jag å cathrine köpte puma-animagical =) köpte en ögonbrynspenna & godis :P vart nått på 400kr.
Var till ockelbo-markanden och spenderade ca 500kr strumpor, bacon chips, väska, godis m.m.
Solat lite granna, men har inte blivit nån brunhet direkt :(  ska nog fuska som syrran, fast jag fuskar på annat vis, genom brun utan sol heheh ;P
Bara varit med Cathrine å busat å grejja :=)
Sen så har man nog inte gjort så mkt förutom Skåne resan för bara en vecka sen =) Det var roligt, skönt att få komma bort ett tag elr aa iaf en vecka :D
Har Eric Saade på video, samt Love Generation, Star pilots & Rebound =) kollade på rix fm festivalen i helsingborg, där man oxå bodde i ett hyr hus :P 
Jag å Cathrine fick bo i källaren/bastun, var så jävla varmt så man kunde nästan tro att det var en bastu :P Dem som ägde huset hade en panna elr va det var på hela tiden för att inte fukt skulle lagras m.m, den lät så högt och det vart bara varmare av den, men sista natten så kom ja å cathrine på att man kunde stänga av den, vilket inte vi trodde att man fick först. Det var ju väldigt kul att man kom på det i sån god tid ! Var iaf till både ullared och gräna, sen till malmö, klippan å hälsa annelis pappa rolf, sen till danmark och åt " to röe pölse me brö" elr nått, på svenska två röda korvar med bröd höhöhö :P sen har vi varit till tyringe på loppis, hittade massa saker, lite presenter till mams osv =) varit i väla och shoppat en del, hittde en skiit snygg shorta samt, sjal å jeans leggings och mjukis ;P Sen kmr ja inte ihåg vart vi varit nån mer stanns, men lite överallt runt skåne iaf ;P Har haft fint väder hela den veckan, förutom 1/5 dag då det regnade.
När man kom hem hit så har det bara varit kallt å regnigt, inge kul alls ! Hinner inte sola nått innan man börjar pitt skolan igen! Alla kmr väl vara negrar ( no fence ) när man kommer dit ! Apropå skolan, gud va konstigt det kmr kännas att komma in i en helt ny klass, igen. Orkar inteeeee....jaja det var min sommar, kommer inte på nått mer om vad man gjort. Insett att klockan är för mycket för att vara vaken på, iaf när det gäller mig, sover ju till kväll om skulle vilja, så nu lär ja sooooova =))


LITE PICS
.________.


Nyss varit på gränna

Rolfs Hund Sebbe

Jag vid havet, plockar stenar till mamma

Målning på båten man åker över till danmark med

Annelis mammas & mormors gravsten i malmö kyrkogård

Jag högst upp på kärnan(ett jätte högt torn) i Helsingborg

Jag, liten del av pappa & oscar i danmark efter maten


jag



Jag&lurven =)
 


Bäbisen Cathrine, så jävla sööööt !

Fin som vanligt ;)


Jag
Nu vart det väääääldigt många bilder, så nu säger jag GODNATT & hejdå ! Ses nog snart igen =)
Pussar <3
/ Beatrice.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0