Detta borde jag inte göra just nu men...

...jag måste bara!

Jag känner att jag är grymt dålig på att blogga, men detta kanske inte är rätt tillfälle direkt. Men endå jag känner för att göra det nu :)

Just nu sitter jag och ska göra klart engelska presentationen, men jag kan seriöst inte göra något. Jag kommer aldrig framåt! Oavsett om jag försöker så går det inte. Engelskan är inte mitt starkaste ämne om man säger så.

Så jaa...efter detta så ska vi ha svenska, vissa ska framföra deras presentationer som vi har gjort i svenska.
Jag ska göra min imorgon, känner att det kommer gå jätte bra så får hoppas att det gör det också! :P

Sista timmen så har vi idrott! lekar igen då...men snaaart, snart snart. Så slutar vi skolan!
FYFAAAN VAD SKÖNT MED LOV! Längtar som en tooook!

Efter skolan får man lite pengar för ja å cathrine ska panta lite flaskor hemifrån henne! Sen kolla film tror ja, få se vad man hittar på i långnäs:)

Ja ne det var väl det lilla inlägget...nu börjar vi visst svenskan så måste kila men vi hörs!



Färgade håret igår iaf,, vart såå mkt bättre än vad jag hade innan!




jaja hejdå:P/ B.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0