Sitter i skolan...

...Jag kanske inte borde blogga just nu, men kände för det! Just nu har jag samhällskunskap och håller på och skriver om mitt "LILLA" kärnkrafts projekt! JAG ORKAR INGE MEEER!
Detta arbete ska vara klart vecka 50 eller 51. Kommer inte ihåg...men iaf! Jag har nyss fått lite hjälp med att leta reda på fakta, men nu så blev det alldelens för mycket för mig. Men det går liite bättre nu.
Jag slutar 20 över 2. Så nu när jag väl fått hjälp måste jag sätta fart! fast ingen ide´nu för att jag slutar om 5 min....jahapp får väl göra hemma då!  

Efter skolan så ska jag hem till Syrran och vara Molle vakt till 9 :) Sen skjutsar Denise hem mig å Cathrine till Cathrine, för idag är det Onsdag! Å varje Onsdag så sover jag alltid där:P

Blir å äta fishbolls till kvällsmat idag! MUMMA <3

Aja detta blir ett kort inlägg, men jag ska försöka att uppdatera mera på min lilla fula blogg! Ush hur den ser ut. Jag måste få hjälp med att fixa den känner jag, men syrran har aldrig tid så det är väl chanslöst! Sen så försör ja bara bloggen om jag ska göra det själv. jaja. nu lär ja jobba dem sista 20 minuterna! :)




Men vi hörs snart igen! KRAM

/beatrice.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0