Godmorgon :)



Idag är man ensam hemma :) , Pappa,Anneli & Oscar är på rallycross tävling. Dem skulle åka redan vid 5 imorse, å det orka ja inte haha.

Blir att äta frukost nu, sen vet ja inte, vid två kommer iaf Cathrine :) Fint väder ute nu, så går nog ut och gör något :)

Är hos daddy igen :P, men guuud va veckorna går fort , bara 5 veckor kvar sen slutar vi från IV, kommer faktiskt sakna IV, har varit så roligt å alla är så snälla å sociala. Även om det inte är någon linje, så lär man sig vääldigt mkt om allt nästan, å alla lärare förstår en så bra, ne sakna är det rätta ordet iaf, får hoppas på att man tycker om SP lika mkt :)
Jag tror att ja kmr fixa det, plugga har ja alltid tyckt varit drygt, men nu så ser ja det helt annorlunda, om man ska komma nånstanns så lär man göra vissa saker för att lyckas, å plugga är inte så farligt när man väl är insatt, å insatt är ja redan nu, så ja ska klara det, det känner ja på mig .!

Jaja nu ska ja springa upp. Vi hörs :)




+ jag saknaaar mitt hååår, pitt kort nu!! snyft



/ Beatrice.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0