Sommar, sommar och sol,havet och vinden och doft av kaprifol.



Halloj !

TODAY:
Vaknade vid 1, gick in i duschen halv 3, åkte hem till mamma vid halv 4a, slängde lite kläder i tvätten, var ute en stund, sen hem igen till catte å tanka moppen, åkte tbx till hofors, träffade på johan, åkte sen hem, tog en dusch, catte åkte hem, åt lite mat, sitter nu vid datorn ska strax sova :)


Har inte orkat blogga nu på ett tag, men det skadar nog inte, inte så många som läser min blogg iaf!

Har varit ute för det mesta, sen så är man hos Cathrine en del oxå :)

Ja menar vem sitter inne vid datorn när det är soligt å varmt ute? klart man passar på att vara ute då! , men idag så var det inte så soligt å varmt, mest kallt å mulet. brrr! hoppas på bättre väder imorron :)
ÅÅÅ imorron äre skolan igen! -.-

Men det som är ett stort + just nu är iaf att ja klarat av MATTEN! känns så jääääävla skönt! Är endast därför som ja går på IV, så nu är det skönt att man finelly fått ett G ! Går förmodligen ut med VG i Eng, Sve så det ska oxå bli skönt!

Åker till Stockholm den 7de juni med IV klassen, blir att strosa runt på stan å gå på riktiga plattan haha, sen på kvällen blire grönan ! ;P + att Cathrines klass kommer oxå vara där då, så det kommer bli kuligt haha;P

Skolavslutning den 10de oxå, så får se om man hittar nå fint att ha på sig då i stockholm! gör förmodligen av med 990 kr i stockholm vilket suger, men så blire om man ska betala mat, grönan, å nå kläder:) aja.

Känner att ja bara babblat en massa, men va tvunget att nämnas eftersom man inte skrivit här på ett tag! men nu så ska ja sova så att man orkar upp till skolan imorron :)

Lovar att ja ska försöka uppdatera mera på min kära lilla blogg ! haha, aja PUSShej <3 / Beatrice.J




uhuh:( miss!!!


<3

Kommentarer
Postat av: En hemlig läsare

Ja skriv mera i din blogg ! Jag älskar att läsa vad du skriver och jag blir så ledsen när du inte skriver nå, jag tror nog att du har många läsare utan att du vet om det, själv hade jag också tänkte starta en blogg snart !



MVH En hemlig läsare

2010-05-24 @ 23:54:23
Postat av: Bea

Hej hemlig läsare =) tack för de ;P kul att höra! ja ska försöka uppdatera så fort ja sätter mig vid datorn:P

Å en blogg är värd att skaffa faktiskt !

Aja vi hörs ;P Kram Bea!

2010-07-06 @ 21:08:31
URL: http://beatricejaderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0