Det var längesen....

....
som jag satt och skrev på min blogg. Men jag sitter aldrig vid datorn längre, bara i skolan, men då jobbar man med arbeten. Och man gör alltid massa annat så man har inte tid vid datorn. Men nu kände ja att jag lära blogga lite. Hänt jätte mycket sen sist jag skrev. Så tänkte passa på att skriva lite som jag kommer ihåg :)

Jag går ju på SP, och jag tycker faktiskt att det är en bra linje, liiiite stressigt ibland, och svåra ämnen. Men det går bra. först var det väldigt svårt med matten, men vi fixade så att bara nv:are fick ha nv´s matte som vi sp:are oxå hade. Men nu har vi fått den matte som vi skulle ha. Det känns grymt skönt lär ja då erkänna. Man kan sååååå mycket mera nu. Och jag har matte som mitt svagaste ämne så.
Sen har det inte hänt något speciellt i skolan. Inget jag kommer på iaf....


Nu är det den 24 november och snön faller (I MASSOR) ner på backen. Bara 4 veckor kvar till julafton!!! LÄNGTARRRR! julklapps handling till lillebror och Cathrine! Ska bli roligt:) kanske hittar något till mig själv sammtidigt ;)

Nu vet jag inte alls vad man ska skriva...
Just ja på halloween var man sjukköterska(stavning) och var hos linda, för Cathrine ville att jag skulle vara med dit:P Var lite småtrevligt sådär. Men det var en Fredag å jag vart så trött så vid 11 åkte vi hem å sov:P SKÖÖNT. Men det blev en lyckad halloween!

Ja ne..nu tror jag att det var allt för denna gång.. skönt att skriva av sig liite! Behövligt!


Bildeeer!


Hepp det funkade tydligen inte med att lägga in bulder, får väl lägga in det senare när jag får reda på vad felet är...


jaja nu ska jag å Cathrine duscha! Vi hörs!
/ Beatrice Jäderberg!

Kommentarer
Postat av: MD

"jaja nu ska jag å Cathrine duscha! Vi hörs!"



som jag förstog det hela i somras var att ni absolut inte hade ett förhållande eller dylikt?

ni gick runt och sa att wibbe bara ljög om allting?

försökte få kompisar att vända sig mot honnom?

ursäkta men vilka idioter ni är!

ni vet inte vad wibbe gör för folk, men det är ganska bra att alla skrattar åt er när man ser er.

ville bara säga det för wibbe kommer bli ihåg kommen av många och då menar jag många!

men hoppas ni hade en bra sommar med ALLTING som hände ;)

2011-01-17 @ 16:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0